Samtykke for registrering av persondata Når du legger inn en bestilling BrassNor, må du legge inn persondata som for eksempel organisasjonsnummer, navn, adresse, e-post og telefonnummer. I forbindelse med kjøpet ditt samtykker du til å la oss lagre og bruke dataene dine for å kunne fullføre avtalen med deg.
Blir dataene delt med en tredjepart? Dine data blir delt med Visma Mamut i henhold til vår leveranseavtale. Vi har opprettet en datebehandlingsavtale med dem. Dine persondata blir kun delt med en tredjepart hvis valgt betalingsmetode krever at vi må videresende denne informasjonen. Ingen persondata blir solgt til tredjeparter.
Hvilke data lagres og hvor lenge lagres det? Vi lagrer relevant data så lenge som det er påkrevd, i henhold til Norsk regnskapslov. For å beskytte deg mot svindel, vil også IP-adressen din lagres.
Rett til tilgang på dine data I henhold til GDPR har du rett til å få tilgang på data vi har lagret om deg. Du har også rett til å kreve at data blir korrigert. For hjelp, kontakt oss på brassnor@brassnor.no eller +47-91730920.
Håndtering av persondata Hvis du på noen som helst måte føler at vi ikke overholder kravene til håndtering av persondata, kan du kontakte Datatilsynet.>.
I dagens samfunn er det mange lover og regler en skal forholde seg til når det gjelder kjøp og salg av varer og tjenester.
Kjøpsloven er en av de lovene som regulerer dette.
En av betingelsene som denne loven setter, er at personer under 18 år ikke har lov til å stifte gjeld, så for at man skal holde seg innenfor loven, i og med at vi bruker faktura og ikke kortbetaling (ennå), setter vi pris på om en foresatt bestiller varen i sitt navn.
Varigheten/gyldigheten på våre gavekort, enten de er kjøpt som gave eller vunnet i en konkurranse, er fra den datoen de er utstedt til 31.12 påfølgende år.
Skulle det oppstå tekniske problemer med et instrument, ta kontakt direkte på telefon 917 30 920 eller e-post brassnor@brassnor.no for å avtale hvordan dette skal håndteres.
Vi kan ikke ta ansvar for utlegg for eventuelle reparasjoner som følge av at det ikke ligger noen avtale om dette på forhånd eller for ekstrautgifter som påløper på grunn av «uautoriserte» forsøk på reparasjon.
Returer skal alltid avtales på forhånd og skjer normalt for kundens regning.
Finish: I og med at dette er meget rimelige instrumenter, så kan det innimellom forekomme kosmetiske feil på finishen.
Som utøver av messinginstrument, er jeg veldig opptatt av at de som handler fra BrassNor skal være fornøyd med alle aspekter rundt handelen, også i etterkant.
Derfor setter jeg pris på alle typer tilbakemeldinger som kan gjøre oss enda bedre!
Du kan også bruke denne meldingsboksen til forespørsler